Vybíráme tiskárnu do menší kanceláře: Na co se zaměřit?

Dosloužila vám stará tiskárna v kanceláři a vybíráte nový model? Pokud máte pocit, že stejně nesplňovala vaše současné požadavky, berte to jako příležitost pro nákup zařízení, které vám každodenní pracovní rutinu usnadní. Pravděpodobně se nespokojíte jen s tím, že tiskne, kopíruje a skenuje. Měla by se přizpůsobit vašemu tempu a pomoct vám i v jiných ohledech. Ale jak konkrétně?

Snadné a intuitivní ovládání

Spěcháte? Pak se vám bude hodit přístroj, který má intuitivní ovládání a rychle dostupné funkce. Není nic horšího než model se spoustou nepotřebných nebo špatně dostupných funkcí. Dobrou volbou jsou modely s dostatečně velkým LCD displejem – díky tomu je ovládání ještě o něco jednodušší.

Síťová konektivita a další funkce

Jedním ze základních požadavků na kancelářské tiskárny je síťová konektivita. V současné době je standardem bezdrátové připojení. Ve výčtu užitečných funkcí by nemělo chybět skenování, přímé odesílání e-mailem, oboustranný tisk či duplex.

Náklady na tisk

Vzhledem k tomu, že se na firemní tiskárně tiskne o sto šest, není od věci, když prozkoumáte sortiment tonerů. Podaří-li se vám najít kvalitní, ale dostatečně levné tonery, máte vyhráno. Neoriginální barvy jsou výrazně levnější. Pro představu – za tento neoriginální laserový toner q2612a s kapacitou 2000 stran při 5% pokrytí zaplatíte podstatně menší částku než za originální kus.

To samé platí také o ostatních značkách, viz. originální a alternativní tonery Brother.

Velkoobjemový zásobník a rychlost tisku

Dobrá zpráva je, že vstupním a výstupním zásobníkem s velkou kapacitou dnes disponují i kompaktní modely. Takže pokud možno, vyvarujte se zbytečně velkého zařízení, které by vám v kanceláři překáželo. A zaměřte se také na rychlost tisku – díky tomu ušetříte mnohem více času, než si možná myslíte.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *