SEO: Klíč k dobrému umístění ve vyhledávačích

Provozujete webové stránky a trápí vás nedostatek návštěvníků? Důvodů může být několik. V prvé řadě potřebujete kvalitní obsah, v řadě druhé „SEO“. Pokud jste o optimalizaci pro vyhledávače slyšeli takzvaně z rychlíku, pak jsou následující řádky určeny právě pro vás.

Co je to SEO?

Search engine optimization je velmi rozsáhlý pojem. Označuje soubor metod úprav webových stránek tak, aby byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích (Google, Seznam, Bing…). Jinými slovy jde o metody, které vaše webovky posunou na lepší pozice ve vyhledávačích. Dobře provedená optimalizace však nespočívá jen ve zlepšení pozic na několik určitých klíčových slov. SEO by mělo vést k celkovému zpřehlednění webu a zacílení na potenciální zákazníky.

Vzhledem k tomu, že se algoritmy vyhledávačů neustále mění, je vhodné používat dlouhodobě efektivní SEO metody.. Některé agentury využívají slabých míst vyhledávačů a praktikují „black hat“ techniky, které jsou efektivní jen v krátkodobém časovém horizontu. Riziko spočívá v možnosti penalizace ze strany vyhledávačů a propadu pozic nebo úplného vymazání z indexu.

On page a off page SEO

Zaslechli jste něco o „on page“ a „off page“ optimalizaci? On page SEO je úprava prvků přímo na webových stránkách. Může se jednat o změnu titulku, důraz na klíčová slova v textech, popisky u obrázků a další úpravy. Off page SEO spočívá v budování odkazového profilu.

Není tajemstvím, že klíčovým faktorem pro dobré umístění ve vyhledávačích je počet a kvalita zpětných odkazů. Vybudovat zdravý odkazový profil je dlouhodobá a mnohdy i finančně náročná záležitost. Přesto se obvykle vyplatí, protože webové stánky získají díky odkazům potřebnou autoritu.

Pokud vás problematika SEO – optimalizace zaujala, přečtěte si o ni více na www.seoconsult.cz.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *