Proč jsou profesionální webové stránky klíčem k vašemu úspěchu

V současnosti je na internetu prakticky celý svět. Nakupujeme přes něj oblečení, jídlo, pracujeme či komunikujeme s přáteli. Současná pandemická situace koronaviru navíc trend digitalizace ještě stále více umocňuje.

Pokud podnikáte, měli byste proto vědět, že profesionální webové stránky jsou základním klíčem k úspěchu a jejich kvalitu není radno podceňovat. Proč tomu tak je, jak vypadají dobré webové stránky a jak na ně? To všechno se dozvíte v tomto článku.

Web je vaše vizitka

Věděli jste, že pro většinu zákazníků jsou webové stránky prvním způsobem, jak poznat daný produkt? Ačkoliv zdrojem jejich zájmu může být cokoliv: od doporučení kamaráda, přes papírový leták až po brouzdání po internetu, informace o produktu zákazník bude téměř vždy hledat na vašich stránkách.

Webové stránky jsou tak určitou vstupní halou nebo vizitkou, skrze kterou vás zákazník poznává. První dojem, který v tuto chvíli na něj uděláte, je klíčový. Rozhoduje, jestli jej jeho zájem opustí nebo jestli se o vás bude zajímat dál. Dejte si proto na nich skutečně záležet.

Prodávejte 24 hodin denně

Nespornou výhodou webových stránek je, že za vás prodávají, i když zrovna nejste online. Dobře vytvořené, přehledné stránky komunikují se zákazníkem za vás a ušetří vám tak spoustu drahocenného času.

Nenajde-li zákazník vás, najde si vaši konkurenci

S rostoucí digitalizací bohužel roste i míra konkurence. Tato skutečnost je dalším důvodem, proč si skutečně dát záležet na tvorbě profesionálního webu.

Špatně udělaný web zákazníka může nejen odradit od dalšího nákupu, ale zároveň způsobí, že vaše stránka nebude tak populární jako stránka konkurenta.

Díky dobře vytvořenému webu, optimalizaci klíčových slov a dobré marketingové kampani však zajistíte, že se vaše stránky budou objevovat v prohlížeči výše než ostatní a upřednostní vás před konkurencí.

Jak vypadají profesionální webové stránky?

  1. Na vzhledu záleží. Jelikož vzhled stránky výrazně ovlivňuje první dojem, opravdu se vyplatí do něj investovat čas a peníze. Jak už jsme si řekli, web je vaše vizitka. Vsaďte na elegantní nadčasový styl, zvolte jednotný font a dbejte na celkový vizuál.

  2. Stránky vždy musí být přehledné. Pakliže jsou vaše stránky nepřehledné a chaotické, velice rychle pravděpodobně odradí zákazníka od dalšího čtení. Redukujte množství kategorií na nezbytné minimum tak, aby se v nich zákazník mohl snadno a intuitivně orientovat. Každá podstránka by měla mít jasný cíl.

  3. Naprostou nutností je tvorba responzivního webu. Věděli jste, že podle ČSÚ více jak 70 % populace České republiky používá chytrý telefon? Ve věkové kategorii 16-24 let to je navíc drtivých 99 %. Pravděpodobnost, že si klient otevře váš web v telefonu, je poměrně vysoká. Zaměřte se proto na responzivitu. Web by měl vypadat stejně dobře v telefonu i v prohlížeči.

  4. Tvorba webu ve WordPressu je pasé. Ačkoliv nespornou výhodou WordPressu je jeho intuitivní ovládání, pro firemní web se kvůli mnohým nedostatkům nehodí. Pokud chcete skutečně profesionální stránky, obraťte se na někoho, kdo vám je udělá od základu.

Web jako příležitost úspěchu

Webové stránky jsou v současnosti již naprostou nutností fungujícího businessu. Spíše než jako nepříjemnou povinnost je ale zkuste vnímat jako skvělou příležitost, jak zaujmout, prodávat, i když jste offline, či jako způsob, jak předběhnout konkurenci.

A pakliže chcete skutečně profesionální web, obraťte se na odborníka. Ten vám pomůže zajistit jak tvorbu, design, obsah i reklamu tak, aby váš web byl skutečně profesionální.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *