Zajímá vás online marketing? Zrodil se nový portál, který překypuje praktickými informacemi

Kde najdete přehled malých i velkých marketingových agentur, tipy na efektivní digitální nástroje a spoustu informačně hutných článků o všem, co souvisí s online marketingem a příbuznými tématy? Před pár dny spatřil světlo světa nový projekt Markeťáci.online a vypadá vskutku slibně. Proč se nový marketingový magazín vyplatí sledovat a jak vám může pomoct s podnikáním?

Český internet je sice na první pohled zaplaven marketingovými magazíny a prezentačními weby, ale s tím si projekt Markeťáci.online vůbec neláme hlavu. Kombinuje obojí a nabízí mnohem více – nesnaží se být jedním z mnoha a nebojí se jít do hloubky. Vše pěkně popořádku.

Virtuálních prostorů, které slouží jako shromaždiště informací o marketingových agenturách, je na internetu poměrně dost, ale Markeťáci mají poněkud vyšší ambice. Společnost Textfield s.r.o. (pražská marketingová agentura) si kladla za cíl vytvořit ideální místo pro networking a výrazně usnadnit hledání správných odborníků na základě relevantních zkušeností. Vybrat profesionála podle referencí a realizovaných projektů snad nebylo jednodušší. A pokud si uživatel (bezplatně) vytvoří profil , získá přístup k praktickým funkcím a statistikám o interakci návštěvníků.

Podle Michala Rosta, jednoho ze zakladatelů, je projekt Markeťáci kladivem na problém většiny agentur. Marketingové firmy mají plné ruce práce s realizací zakázek a nezbývá jim čas na aktualizaci referencí – a právě ty jsou pro klienty vodítkem, podle kterého hodnotí potenciál spolupráce. V prostředí Markeťáků je aktualizace referencí otázkou minut.

Provozovatelé Markeťáků vkládají velké naděje také do magazínové sekce. Již nyní v ní najdete užitečné informace, návody i aktuality ohledně dění ve světě marketingu a rozhodně nejde o plytké čtení prosté informační hodnoty. Samostatnou kapitolu pak tvoří sekce pro marketingové nástroje.

Resumé? Dáte-li svěžímu projektu z dílny obsahových expertů šanci, vrátí vám to i s úroky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *