PC MAGAZÍN > Webbiz > Jaké výhody přinese firemní komunikační systém na míru vaší firmě?
Jaké výhody přinese firemní komunikační systém na míru vaší firmě?
Za úspěchem moderní firmy se skrývá mnohem víc než „jen“ schopnosti a píle jednotlivých zaměstnanců. Klíčové jsou správně nastavené procesy, jejichž nedílnou součástí je i komunikace. Z hlediska efektivity je jasnou volbou řešení na míru, protože jedině takové plně odpovídá všech specifikům dané společnosti. Jaké konkrétní výhody přinese vašemu podnikání?
Význam komunikace si uvědomuje již dávno, ale teprve během pandemie jsme na vlastní kůži poznali, že patří mezi základní pilíře fungování byznysu. Moderní komunikační systémy naštěstí nabízí množství skvělých výhod, o nichž se můžete přesvědčit například na řešeních společnosti NFON. Specialista na cloudové telefonní systémy zajišťuje komplexní služby a významně komunikaci zjednodušuje, čímž ji dělá přístupnější i technicky méně zdatným zákazníkům.
Jedna cloudová telefonie je efektivnější než množství nástrojů
Achillovou patou mnoha firem bývá používání několika komunikačních systémů, mezi kterými musí zaměstnanci přecházet. Ať už jde o intranety, tiketovací a kolaborační nástroje či jiné aplikace, moderní VoIP řešení lze mnohem lépe přizpůsobit specifickým požadavkům. Pevné linky jsou oproti tomu za zenitem. Velmi rozumnou volbou je především cloudová telefonie, jež firmám nabízí maximální komfort – odpadá nutnost instalace i správy. Technickou stránku má na bedrech poskytovatel služby.
Hlavní benefity? Cloudové telefonování je levné a bezpečné
Pokud jde o cloudové řešení na míru, jeho význam spočívá zejména v individuálním uzpůsobení v souladu s konkrétním požadavky každého klienta. Jinými slovy – v rámci daného řešení dostanete pouze funkce, které skutečně využijete, takže nebudete platit nic navíc.
Mez oblíbená škálovatelná cloudová řešení patří Cloudya od NFONu. Láká na snadné použití, absolutní nezávislost (je určeno pro všechna zařízení) a neustálý vývoj. Díky integraci s CRM systémem v rozhraní najdete kontakty včetně důležitých informací. A jakmile se firma rozroste a přibudou v ní noví zaměstnanci, jednoduše se přidají nové uživatelské účty.
Cloudová telefonie staví na modelu pravidelných plateb, jejichž výše odpovídá aktivovaných funkcím. Ty je možné podle potřeby rozšiřovat či naopak vypínat. Z dlouhodobého hlediska jde o mnohem úspornější řešení oproti „krabicovému“, jenž sice nabízí nižší vstupní investici, ovšem neroste společně s podnikáním.
Co se týče zabezpečení dat, pro zmíněný NFON je prioritou. Informace uložené na cloudech chrání nejmodernější kryptografie. Potenciální útočník, pokud se vůbec dokáže dostat přes robustní systém ochrany serveru, by kradená data nedokázal rozluštit.