Live (online) chat na webu: Drobnost, která vám zvýší tržby

Hledáte způsob, jak zvýšit tržby na svém webu či e-shopu? Máte pocit, že jste stránky perfektně vyladili, ale stále z nich spousta zákazníků z neznámých důvodů odchází, aniž by se odhodlali k akci? Možná vám na nich chybí drobný, leč funkční detail. Využíváte live chat?

Zatímco v kamenném obchodě se může zákazník kdykoliv obrátit na prodavače a na cokoliv se ho zeptat, na webu takovou možnost nemá. Respektive má pouze v případě, že je na něm k dispozici online chat. Často se přitom může jednat o dotaz, který rozhodne o nákupu. Jestliže se uživateli nedostane odpovědi, vydá se jinam – k vaší konkurenci. Proto byste měli online chat na web implementovat co nejdříve.

O co jde (terminus technicus)?

Live chat na web je aplikace, která umožňuje zákaznické podpoře okamžitě reagovat na dotazy uživatelů, případně jim aktivně nabízet rady a doporučení. Jedná se o „něco navíc“ – prvek umocňující uživatelský zážitek a zvyšující celkový dojem o profesionalitě prodejce.

Okénko chatu je nepřehlédnutelné a návštěvník na něj narazí bezprostředně po zobrazení stránky. Obvykle se objevuje v pravém dolním rohu společně s předdefinovanou hláškou (např. Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?).

Proč byste měli mít live chat i na svém webu?

Online chat vám umožní bleskově reagovat na otázky zákazníků, je mnohem rychlejší než zákaznická podpora formou telefonu či e-mailu a podílí se na spokojenosti zákazníků, kteří díky aplikaci šetří čas. Díky chatu se zvyšuje důvěryhodnost stránek a kreativní prodejci ho využívají jako prostředek při propagaci nových produktů, slev apod. A aby toho nebylo málo, na základě opakujících se dotazů získáte zpětnou vazbu a nápady na vylepšení webu.

A po kterém řešení sáhnout? K nejlépe hodnoceným chatům na českém trhu patří Lime Talk. Nabízí široké spektrum funkcí za velmi nízkou cenu. Více se dozvíte na https://www.limetalk.com/cs/.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *