PC MAGAZÍN > Tvorba www > Webové stránky se vždy tvoří za konkrétním účelem
Webové stránky se vždy tvoří za konkrétním účelem
Máte svůj firemní web? A proč jste si ho nechali zhotovit? Někdo chce jen být vidět na internetu, jiný touží prodávat svoje zboží online, další touží pomocí online marketingu navýšit své příjmy. Ať už je váš cíl jakýkoliv, tvůrce webu by jej měl mít na paměti.
Mnohé firmy berou tvorbu webových stránek jako hotovou věc. S klientem proberou pouze to, jaké barvy preferuje, co všechno chce na webu mít a jakou částku je ochotný investovat. Tak by to ale být nemělo. Zvolte si raději společnost, která ke každému zákazníkovi přistupuje individuálně a webové stránky vytváří podle toho, k čemu mají sloužit. Příkladem takové společnosti je Next Vision.
Základem je moderní web
Moderní tvorba e-shopu či webu je základ, o tom se nemá cenu dohadovat. Ať už chcete vybudovat jen statické stránky, nebo naopak blog, kam budete přispívat novinkami, mělo by být dodrženo pár základních aspektů. Web rozhodně musí být responzivní, aby se dobře zobrazoval na každém mobilu, tabletu a jiném zařízení. Měl by být na první pohled vizuálně přitažlivý a také přehledný. Velkým plusem je i rychlé načítání, protože uživatelé internetu nechtějí čekat.
A co dál? Ani povedený web totiž automaticky neznamená, že bude navštěvovaný a vám se zvýší tržby.
Podle účelu je potřeba přizpůsobit online marketing
Další kapitolou je online marketing a ten už je potřeba přizpůsobit tomu, co očekáváte. Například optimalizace pro vyhledávače (SEO) je nutná v každém případě, pokud chcete být na internetu vidět. Druhým plošně využívaným nástrojem je PPC reklama. Pak už se ovšem postupy liší. Některým firmám pomůže, když jsou aktivní na sociálních sítích (to se týká zejména těch, co cílí na mladší publikum), pro jiné je vhodné zaregistrovat se do různých srovnávačů zboží a internetových katalogů.
Možností je celá řada a odborníci vám zajisté poradí. Musíte jen vědět, že samotné vytvoření webu nestačí. To je teprve půlka práce…