PC MAGAZÍN > Internet > PPC je skvělý nástroj. Ale jen, když ho používá odborník
PPC je skvělý nástroj. Ale jen, když ho používá odborník
Dodělat webové stránky a obratem vyřizovat objednávky. Jenomže kde nic, tu nic. Po návštěvnících, natož nakupujících ani památky. Ale co když nemůžete čekat, než vyhledávače zareagují na optimalizaci a projeví se výsledky linkbuildingu? Můžete si zapnout PPC reklamu. Je to snadné jako vzít dítěti lízátko. A stejně jednoduše lzetím to způsobem prodělat pořádný balík. Proč? Protože spustit kampaň není to samé jako spustit správně nastavenou kampaň.
Trocha analogie z reálného života. Když se vám pokazí auto, pravděpodobně si ho necháte opravit v servisu a nepouštíte se do akce s nejistým výsledkem. Veškeré nářadí, a dokonce i podrobné postupy jsou přitom běžně k mání i pro laiky. Jenomže zkušenosti zkrátka nenahradíš.
Pay per click neboli PPC reklama umožňuje provozovatelům webů okamžitý start – mnohem dříve, než se stránky zobrazí v organickém vyhledávání. Díky profesionální agentuře z ní získáte maximum a naopak minimalizujete riziko, že uživatelé doslova proklikají rozpočet, ale dojde k minimu konverzí.
Specialista na PPC reklamu dokáže vyhodnotit, jaké kombinace klíčových slov a frází mají pro váš projekt smysl. Zároveň eliminuje nevhodná slova a případně navrhne lokální cílení. A je to právě lokálně cílená kampaň (např. PPC reklama Ostrava bude cílit na klíčová slova, která souvisí s danou lokalitou), která může být mnohem přínosnější než prokliky na obecná slovy.
Rozhodnutí je samozřejmě na vás, ale je dobré si uvědomit, že PPC reklama je dynamický obor a vyžaduje neustálé vzdělávání. Máte spoustu času navíc, nebo se raději budete věnovat vlastnímu podnikání? A máte dost volných prostředků, abyste vyzkoušeli, jestli se vám vyplatí Ostrava PPC reklama, nebo je efektivnější jiné cílení?
Rozhodnete-li se pro správu kampaně pod taktovkou profesionálů, obraťte se na PPC Profits – full service agenturu, která pohlíží na business klientů v souvislostech. Vytváří a nastavuje kampaně v rámci Google Ads, Sklik a Etarget, ovládá real-time bidding, remarketing a stejně dobře umí Facebook reklamu.