PC MAGAZÍN > Webbiz > Jak na efektivní PPC reklamu? Obraťte se na specialisty!
Jak na efektivní PPC reklamu? Obraťte se na specialisty!
Je lepší SEO, nebo PPC? Otázka, na kterou neexistuje jednoznačná odpověď. V praxi totiž záleží na množství faktorů – zejména pak na oboru a cílové skupině zákazníků. Optimalizace webu je v drtivé většině případů takříkajíc na dlouhé lokte a PPC může přinést výsledky okamžitě. Ovšem nic není zadarmo a i pay per click reklama má svou cenu. Respektive v ní můžete utopit majlant a nedopracovat se k žádnému výsledku. V následujících řádcích vám prozradíme důvody, proč byste si měli na správu kampaně najmou kovaného odborníka.
Nastavení „klíčovky“
Nastavit PPC kampaň dokáže každý, ale nastavit ji efektivně? To zvládne jen někdo, kdo dokáže zvolit správná klíčová slova. Odborníci mají k dispozici skvělé nástroje a často dokáží opravdové divy i s relativně malým rozpočtem. Umíte to taky?
Technická zdatnost
Nejde jen o nastavení, ale i o průběžné monitorování výsledků kampaně. K tomu jsou zapotřebí měřící kódy, které se musí umístit do kódu webu. Ještě náročnější je pak nastavení mobilních reklam. Zvládnete to?
Sledování trendů
Trendy se neustále mění a špičkoví marketéři je bedlivě sledují. Studují zahraniční zdroje, účastní se školení, testují nové online nástroje a experimentují. Sledování novinek v takovém rozsahu vyžaduje spoustu času a úsilí. Máte ho?
Cit a zkušenosti
PPC experti sledují také konkurenci a dokáží odhadnout, které praktiky (ne)jsou účinné. Abyste to provedli vy, musíte se v oboru pohybovat dostatečně dlouho a získat cenné zkušenosti. Špatná rozhodnutí vás budou stát čas a peníze. Chcete to riskovat?
Důvodů je mnohem více
Specialisté na PPC plavou v oblasti pay per click jako ryby ve vodě. Důvěrně znají terminologii, umí cílít na konkrétní regiony, umí vybrat vhodnou vstupní stránku… a jak už zaznělo výše, mají ZKUŠENOSTI, které jsou v tomto oboru nad zlato.
Pokud jste došli k závěru, že svěříte PPC kampaně profesionálům, obraťte se na jedničku v oboru ppcprofits.cz.