PC MAGAZÍN > Webbiz > Jak evidovat zpětné odkazy? Vyzkoušejte Evidátor!
Jak evidovat zpětné odkazy? Vyzkoušejte Evidátor!
Skutečnost, že máte vlastní firemní prezentaci, e-shop nebo jakýkoliv jiný web, ještě neznamená, že na něj budou chodit návštěvníci. Známá fráze, kterou se ohánějí SEO konzultanti zní „content is king“, ale v praxi se umístění v SERP (search engine results page) o něčem úplně jiném. O zpětných odkazech! A my vám představíme praktickou aplikaci Evidátor.cz, která má funkci hlídacího psa. Bude střežit vaše zpětné odkazy (backlinky), které jste vy nebo váš linkbuilder umístili někam do diskuzního fóra, komentáře pod článkem či formou PR článku. Proč byste měli nástroj aktivně používat? Především proto, že vám evidence odkazů ušetří spoustu peněz a času. Ale vše pěkně popořádku…
Jsou zpětné odkazy stále důležité? Jistě!
Na umístění webu ve výsledcích vyhledávání má vliv spousta faktorů, ale stále velkou váhu mají backlinky. Na Google „platí“ především zpětné odkazy z článků umístěné na tématických a autoritativních webech a na Seznam… po poslední aktualizaci algoritmu těžko říct. V kuloárech se praví, že zase začaly fungovat odkazy z katalogů, ale nechceme spekulovat. Google má stále větší podíl na celkovém objemu vyhledávání a pravděpodobně v příštích letech Seznam zatlačí do kouta.
Nechte si poradit a umisťujte zpětné odkazy co možná „nejpřirozeněji“. Tedy nejen do PR článků na „silných webech“, ale také na další místa. Odkazový profil by měl vypadat tak, jako by ho tvořili ostatní. O technikách linkbuildingu si můžete přečíst např. v e-booku 50 způsobů na zpětný odkaz od Michala Kubíčka. A co se týká zpětných odkazů v PR článcích, můžete je vesele nakupovat třeba na PlaCla, KupObsah či Copywriting.
Proč byste měli používat Evidátor.cz?
Že jsou zpětné odkazy pro web životně důležité, již víte. Vraťme se tedy k Evidátoru. K čemu slouží a jak vám může být při linkbuildingu nápomocný?
Evidátor je aplikace, která umí sledovat koupené, prodané či vyměněné odkazy a okamžitě vás upozorní na to, že odkaz expiroval nebo ho provozovatel webu odstranil. A nejen to – pohlídá také hodnoty S-rank, PageRank a follow. Evidence zpětných odkazů je díky tomuto nástroji velmi snadná
Pokud do této doby pro evidenci zpětných odkazů stále používáte klasickou excelovskou tabulku, pravděpodobně vám výhody této aplikace zdůrazňovat nemusíme. Excel neumí zaslat e-mail s oznámením o neaktivním odkazu a není ani zdaleka tak přehledný jako rozhraní Evidátoru.
Pokud odkazy kupujete, budete mít jistotu, že nebudete platit za něco, co už na daném webu dávno není. Evidátor navíc hlídá také ranky, což je pro spoustu linkbuilderů stále důležitým kritériem. Evidátor se vám bude hodit také v případě, že si přivyděláváte prodejem odkazů – jediným kliknutím upozorníte majitele webu, na který odkazujete, že mu vyprší doba předplatného.
Samotné přidávání položky (odkazu) je rychlé. Zvolíte, zda se jedná o samostatný odkaz, nebo PR článek. Následně do polí ve formuláři zadáte informace týkající se odkazu (umístění, kontaktní údaje, datum expirace atd.) a je to. Systém je postaven tak, aby byl maximálně přehledný a intuitivní.
Evidátor si můžete vyzkoušet zdarma!
A kolik tento pomocník nejen pro linkbuildery stojí? Chcete-li si Evidátor vyzkoušet, můžete se zaregistrovat základní tarif zcela zdarma, který je jen omezen limitem vložených položek. Rozhodnete-li se aplikaci využívat v plné parádě, dostanete na výběr ze dvou tarifů. Tarif „STANDARD“, který si můžete na 1 měsíc zdarma vyzkoušet, je ideální pro freelancery a menší agentury a díky němu budete moci spravovat až 1 000 položek. A nebude-li vám ani tento limit stačit, zvolte si tarif „EXTRA”, kde je i jako bonus k dispozici funkce import/export.
Neváhejte a udělejte si pořádek ve vašich odkazech s touto online aplikací, kterou si můžete vyzkoušet na www.evidator.cz