Web máte, ale jak na něj dostanete zákazníky? PPC reklamou!

Investovali jste do webových stránek, v rámci kterých prezentujete své služby? Případně do e-shopu, máte plný sklad a nemůžete se dočkat prvních objednávek? Jenomže zákazníci ne a ne dorazit. Kde je chyba? Vzhledem k obrovské konkurenci vám nezbude, než cílovou skupinu uživatelů nalákat prostřednictvím vhodně zvolené marketingové strategie. Ale která je ta správná?

SEO je na dlouhé lokte

Drtivá většina lidí navštěvuje weby prostřednictvím vyhledávačů. Na českém internetu dominuje Google, který postupně vytlačuje tuzemský Seznam. Je přitom logické, že nejnavštěvovanější jsou weby na prvních místech výsledků. Ale jak se na tyto pozice dostat? Kombinací dokonalé on-page a off-page optimalizace. Ta však může trvat měsíce a výsledky nejsou zaručeny, protože vyhledávače často mění kritéria.

PPC vám přivede návštěvníky okamžitě

Investice do SEO je jednoznačně dobrým krokem (za předpokladu, že se vám o optimalizaci postará odborník), ale efekt se dostaví až za čas. Jenomže vy tak dlouho čekat nemůžete. Řešení se nazývá PPC reklama a přinese vám okamžitou návštěvnost.

Reklama v síti Google se nazývá Google Adwords a její obrovská výhoda spočívá v tom, že ji lze zapnout, vypnout či upravit kdykoliv.

Placená návštěvnost může vyjít draho

Nic není zadarmo a platí to i o PPC reklamě. V případě správného nastavení kampaně (tzn. relevantní klíčová slova) můžete nastartovat podnikání ze dne na den. Ale může se stát i to, že v kampani „utopíte“ spoustu peněz bez sebemenšího úspěchu. Proto je vhodné kontaktovat profesionály, kteří se o správu Adwords postarají a navrhnou vám efektivní řešení.

Nabízí se i další možnosti

Google Adwords není jedinou formou PPC reklamy na internetu. Zajímavou návštěvnost mohou přivést i sociální sítě. Možná, že váš web povzbudí reklama na Facebooku. Ale i to raději zkonzultujte se specialisty, kteří lépe odhadnou relevanci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *