Správně nastavený newsletter patří mezi nejvýkonnější marketingové nástroje

Pokud vás živí online byznys, neobejdete se bez efektivní marketingové kampaně. Nástrojů, kterými lze dosáhnout zajímavých zisků, je poměrně dost, ale málokterý je tak účinný jako emailing. Neboli rozesílání newsletterů, chcete-li. Pokud jste na email marketing z důvodu naprosto nevhodného nastavení zanevřeli, vězte, že při správném zacílení se vaše vstupní investice (která je mimochodem mnohem menší než v případě letáků a dalších forem propagace) rychle vrátí.

Důležitá je kvalita, nikoliv kvantita

Předpokladem úspěšného email marketingu není rozeslání co největšího počtu e-mailů, ale zmíněná personalizace a to zejména v případě diverzifikovaného e-shopu nebo portfolia služeb. Specifická sorta zákazníků vyžaduje individuální přístup a rozesílání stejného newsletteru všem, kteří souhlasili se zasíláním novinek, je krajně neefektivní. Tím spíše, jedná-li se o klasický newsletter s výčtem všech možných služeb a x stránkami nicneříkajícího textu. Ne, reklamní sdělení musí nějak vypadat.

Nechcete-li, aby vaše newslettery zákazníky obtěžovaly a naopak přinesly vytouženou konverzi, začněte využívat systém, který vám umožní emaily vytvořit, rozeslat na základě personalizace a samozřejmě i vyhodnotit. Kampaň bez podrobných statistik by totiž neměla smysl. Jsou to právě data, díky kterým se můžete vyvarovat chyb a být napříště podstatně úspěšnější.

Vytěžte z newsletterů maximum

Všechny zmíněné funkce obsahuje například systém CentralNews, který mimo jiné využívá i jeden z předních prodejců kuchyňských potřeb, společnost Tescoma. CentralNews vám emailing maximálně usnadní a to od počáteční tvorby newsletteru (protože vzhled je v tomto případě to, co prodává) až po konečné sledování statistik úspěšnosti. Na základě získaných dat budete mít přehled o doručenách/nedoručených emailech, počtu kliknutí a dalších údajích, na nichž je kampaň postavena.

Přestaňte trápit uživatele nicneříkající reklamou a naservírujte jim v newsletteru to, co je skutečně zajímá. CentralNews je propracovaný systém, díky kterému minimalizujete náklady za emailing a zvýšíte konverzní poměr. Další informace o systému a aktuální ceníky najdete na www.centralnews.cz.

Foto: sxc.hu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *