Sdílení Facebook příspěvků – efektivní a velmi levná propagace

Používáte Facebook? Ostatně divili bychom se, kdyby vám existence nejrozšířenější sociální sítě na světě unikla. Tak jinak. Využíváte Facebook marketing k podnikání? Ne? V tom případě bystě měli velmi rychle začít. Již několik let představuje silný marketingový nástroj, díky kterému se velmi snadno dostanete k obrovskému množství potenciálních zákazníků. Způsobů, jak zviditelnit svůj byznys, je hned několik

Pokud váš online projekt nemá vlastní Facebookový profil, vytvořte jej. Pravidelně na něj doplňujte aktuální informace, které by mohly vaše fanoušky zajímat. Ty seženete poměrně snadno – nemáte-li dost času na přidávání, obraťte se na někoho, kdo nabízí prodej aktivních Facebook fanoušků. Dejte si pozor na tzv. mrtvé profily – jde o neaktivní nebo fake účty, které jsou na Facebooku jen proto, aby byly.

Sehnat množství fanoušků nepředstavuje nepřekonatelný problém, ale co udělat v případě, kdy chcete příspěvek sdílet v mnohem širším okruhu? Pozor, nebavíme se o stovkách nebo tisících fanoušků, ale o mnohonásobně vyšších počtech. Řešení je opět prosté – kontaktujte uživatele, kteří disponují rozsáhlým portfoliem fans a nabízí sdílení příspěvků.

1 Komentář

  1. David

    Z vlastní zkušenosti mohu říci, že to zase až tak levná a velmi efektivní propagace není. Hodně totiž záleží na oboru a jméně podniku, e-shopu atd.. Navíc, na FB došlo k mnohým úpravám, takže se příspěvky již dávno nezobrazují takovému počtu fanoušků, jako dříve a bez reklamy tam propagace skoro nejde.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *