Personalizační nástroje Samba.ai jsou připraveny na GDPR

Největší hráči na trhu používají špičkové personalizační nástroje. Velké ryby jako Mall.cz, Heureka.cz, CZC.cz, Kytary.cz a mnohé další významné e-shopy důvěřují řešení Yottly, za kterým stojí vývojáři z Diff Solutions s.r.o. Česká firma získala v roce 2015 (tzn. již po pouhém roku existence) několikamilionovou seed investici od fondu Rockaway. V roce 2017 byla na základě nástroje Yottly vyvinuta verze pro menší e-shopy. Nese název Samba.ai a je určena provozovatelům malých a středně velkých e-shopů. Jak si vývojáři poradili s blížícím se GDPR?)

Do nasazení nařízení GDPR již nezbývá moc času. Vývojáři aplikací využívajících osobní údaje se museli na významnou legislativní událost důkladně připravit. Nejinak tomu bylo u českého personalizačního nástroje Samba.ai. Dle slov CEO firmy Davida vyskočila mohou být zákaznici v klidu.

Vyskočil uvedl, že „z pohledu GDPR firma Diff Solutions vystupuje jako zpracovatel osobních údajů, bude totiž jménem svých zákazníků zpracovávat některé nezbytné osobní údaje. Tyto však budou využity výhradně k zákaznické segmentaci v rámci emailového automatu Samba.ai. Konkrétní osobní údaje nebude nijak využívat při personalizaci obsahu samotného webu svých zákazníků.

Personalizace obsahu webu s GDPR velmi úzce souvisí. Nová legislativa například omezuje úpravu webu pro jednotlivé zákazníky (tzv. obsah na míru), proto byla podstatná část Samby změněna tak, aby zákazníci nemuseli aktivně souhlasit s profilací. Personalizace obsahu webu nyní využívá kompletní analýzu souboru anonymních cookies – ty však nejsou kombinovány s ostatními síťovými identifikátory a neumožňují tak identifikaci konkrétního uživatele. Namísto individuálního cílení tak hrají roli spíše skupinové nákupní zvyklosti či inteligence skupiny.

Chcete se o personalizačním nástroji dozvědět více? Informace najdete na Samba.ai.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *