Jan Řezáč: Web ostrý jako břitva

Jan Řezáč. Konzultant webů, jehož jméno se v poslední době skloňuje ve všech pádech především v souvislosti s novou knihou „Web ostrý jako břitva“. Výrazná osobnost českého internetu má za sebou přes 10 let praxe, 200 webových projektů a významné klienty jako je Masarykova univerzita, ČTK nebo Plzeňský prazdroj. Kdo jiný by si zasloužil alespoň pár řádků, když ne právě on?

Proč byste si měli pořídit knihu Web ostrý jako břitva i vy?

Kniha Web ostrý jako břitva je určena pro dvě skupiny lidí. Jednak pro webdesignéry, tak pro zadavatele projektů.

Webdesignéři, ať už začínající, nebo ti s letitou praxí, po přečtení přehodnotí svůj přístup. V knize je obsaženo 10ti leté know-how, které lze aplikovat na malé weby i rozsáhlé projekty za statisíce.

Zadavatelé projektu se naučí, jak připravit podklady pro webdesignéra a minimalizují veškerá rizika, která by mohla projekt potopit. Navíc si velmi snadno si ověří, jestli dodavatel odvedl stoprocentní výsledek.

A že se Janu Řezáčovi kniha povedla, potvrzují pozitivní recenze dalších špiček v oboru. Chválí ji Marek Prokop, Jan Kvasnička a Pavel Ungr.

Na 211 stranách najdete neskutečné množství tipů, rad, doporučení a názorných obrázků, které naprosto změní vaše představy o úspěšném webu. V podstatě jde o „povinnou“ literaturu pro každého, kdo má co dočinění s tvorbou webů nebo aktivně využívá vlastní stránky k podnikání.

Jan Řezáč a Symposium 2014

Jan Řezáč byl bezesporu největší hvězdou v oboru webdesignu na letošním, v pořadí již čtvrtém ročníku podnikatelské konference Symposium 2014. Společně s dalšími kapacitami zde sdílel své vědomosti se začínajícími podnikateli a studenty. Pokud jste na konferenci nemohli dorazit, pusťte si zajímavý rozhovor s Janem Řezáčem, který najdete v databázi agentury MotivP s.r.o. Doporučujeme také záznam z letošního Barcampu v Brně, kde se Jan Řezáč zabýval tím, jak vypsat výběrové řízení na web.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *