Funguje e-mail marketing? Spamování ne, ale direct e-mailing rozhodně ano!

Živí vás online podnikání? Provozujete e-shop nebo nabízíte specifické služby? A jak vám to „šlape“? Vsadíme se, že se zvýšení zisků nebráníte a to ani navzdory tomu, že se vám daří dobře. A pokud se vám naopak nedaří tak, jak jste původně očekávali, budete na svém byznysu muset zapracovat tak jako tak. Dnes vám prozradíme formu online marketingu, která je efektivnější než cokoliv jiného. Zapomeňte na chvíli na PPC, Facebook a reklamní spoty v televizi nebo rádiu. Pronikněte s námi do direct e-mailingu!

Direct e-mailing není synonymem pro spam

E-mailing neboli rozesílání reklamních sdělení vzbuzuje emoce. Kvůli spamerům bohužel veskrze negativní, což na jeden z nejoblíbenějších způsobů marketingu vrhá poněkud špatné světlo. Jenomže direct e-mailing v žádném případě není spam a na rozdíl od bezhlavého rozesílání co možná největšího množství e-mailů opravdu funguje.

Podstatnou efektivního e-mailingu je cílení na „správné“ příjemce

Direct e-mailing spočívá v rozesílání reklamních sdělení potencionálním zákazníkům. Alfou a omegou je co nejpřesnější cílení na základě kritérií jako věk, pohlaví, region apod. Což zní logicky – pošlete-li reklamní sdělení někomu, koho nebude zajímat, utratíte spoustu peněz a výsledek se nedostaví. Cílený e-mailing však nespočívá v kvantitě, ale naopak ve vyprofilování cílové skupiny. A právě proto ho využívají ti nejúspěšnější.

Obrovskou výhodou e-mail marketingu je jeho cenová dostupnost. Prostřednictvím direct e-mailingu můžete oslovit obrovské množství lidí za cenu nesrovnatelně nižší než na jakou jste zvyklí u jiných forem propagace. Direct e-mailing je efektivnější než PPC a propagace na Facebooku a mnohonásobně levnější než televizní a rádiové spoty. Klíčem k úspěchu je ovšem databáze kontaktů a pokud ji nemáte, nezbude vám, než se obrátit na někoho, kdo jí disponuje.

Nemáte vlastní databázi? Traffic7 ji má a využívají ji ti nejlepší!

Nechcete-li opět utopit své peníze, spolupracujte s někým, kdo má v oboru direct e-mailingu bohaté zkušenosti a může se pochlubit zvučnými referencemi. Pokud se „spokojíte“ s někým, jehož služby dlouhodobě využívá i O2, Tchibo, AAA Auto, Nescafé, ING nebo Vodafone, obraťe se na Traffic7 s.r.o..

Společnost Traffic7 s.r.o. pro vás připraví efektivní e-mailingovou kampaň, prostřednictvím které oslovíte svou cílovou skupinu. Vysoká míra open rate (otevření odeslaných e-mailů) a rozsáhlá databáze kontaktů jsou předpokladem vašeho úspěchu. Chcete se dozvědět více? Koukněte na www.traffic7.cz.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *