Dobře zvládnutý telemarketing nakopne váš byznys

Spousta lidí si při zaslechnutí termínu telemarketing vybaví otravné telefonáty a vnucování produktů, o které nejeví zájem. Ale to je druhá strana mince. Telemarketing jako takový je velmi efektivní marketingová metoda, která – když je vedena pod taktovkou profesionálů – může vaše podnikání posunout na další úroveň.

Telemarketing lze v zásadě rozdělit na aktivní a pasivní. Jaký je mezi nimi rozdíl?

Aktivní telemarketing

Jak je patrné z názvu, v rámci aktivního telemarketingu prodejci volají potenciálním i stávajícím klientům, a to z následujících důvodů:

akvizice nových zákazníků – vyhledávání nových obchodních příležitostí
prodej produktů a služeb stávajícím zákazníkům

V rámci prodeje produktů a služeb stávajícím zákazníkům jsou efektivní také metody cross-sale a up-sale, tedy nabídka příbuzných či alternativních produktů. Úspěšný telemarketing samozřejmě závisí na schopnostech operátora.

Pasivní telemarketing

Co si představit pod pojmem pasivní telemarketing? Například zákaznickou linku, díky které se zákazníci dozví všechny potřebné informace. Operátor je sice aktivně nevyhledává, ale je jim vždy k dispozici.

Další variantou pasivního telemarketingu je objednávková linka. Na webu uvedete číslo zákaznické linky, kterou využijí zákazníci, kteří preferují objednávkou telefonickou cestou.

Nedílnou součástí pasivního telemarketingu jsou také audiotextové služby a barevná čísla.

Obraťte se na profesionály, nebudete litovat

Jak může telemarketing pomoct právě vaší firmě? To zjistíte, až zkonzultujete individuální požadavky a cíle s kvalifikovanými odborníky. Dobrou volbou je například nadnárodní multijazyčné Crystal Call Centrum Praha s nonstop provozem. Call centrum si zakládá na vysoce profesionálním jednání a přidané hodnotě pro klienty.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *